Hårmodell, tent, loppistur

Igår började jag dagen med att räkna matte uppgifter. Sen på förmiddagen for jag till YA för att agera hårmodell. Så nu har jag betydligt kortare och även uppklippt hår, tkr nog det är för kort men skönt att slippa allt nött hår. Jag tror nog att jag snart kommer att bli van vid min nya frisyr, och förhoppningsvis även börja gilla den.

På eftermiddagen och kvällen veckohandlade vi, gjorde mat, gymmade och sen en hel del mys med Lillen. Min storasyster kom även och hälsa på på kvällen, hon hade varit till Vasa på annat ärende men kom in via oss ett varv. Hon fick även träffa Lill Babs för första gången.
Idag har jag varit i skolan, hade först en vanlig lektion och sen en tent (tror tenten gick bra). Sen for jag ett varv på loppis, hittade ettpar träningstights som är så otroligt sköna! Jag gillar tights som har ett tjockt "gummiband* i midjan, så att de är jämn spända över hela midjan och sitter bra på plats utan att glida ner. Hittade även lite andra småsaker på loppis, bl.a. ettpar byxor åt Rasmus.
Ikväll har jag sytt halarmärken, har varit så lat och inte orkat sy fast alla när jag ändå inte har behövt halaren den senaste veckan. Men imorgon skall vi troligtvis ut och då vill jag gärna ha den, med alla märken fastsydda. Vi har även hunnit vara på gym ikväll. Nu skall vi bara sitta och titta på tv, äta lite kvällsmellis, sy lite mer halarmärken + att Lillbabs just vaknat så ska låta henne piggna till lite så kan vi sen mysa lite med henne.

Matskålen jag beställt efter är lite för stor. Får ha en annan tills hon växt till sig.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0