Tjejkväll och utomhusträning

I torsdags efter morgonskiftet for vi rill mim fasters, många av mina kusiner var också där. Vi träffades för att fira att om farmor ännu skulle vara här skulle hon ha fyllt 90år. 

Igår jobbade jag också morgonskift. När jag slutade satte jag mig utomhus med en godispåse och bara njöt av vädret. På kvällen for jag till Elos var Angelica också var. Vi pratade om en hel del och bara umgicks.
Idag har jag haft ett utomhus träningspass med Colin och Sara, solat och varit och ätit köttsoppa som Marthorna sålde. Nu skall jag sitta i solen tills jag måste fara på jobb, hoppas att sommaren är här för att stanna denhär gången!

Enda bilden jag har är på kakan jag bakade att ta med till fasters i torsdags



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0