Veckan som gått

Har varit lite lat med att skriva här den senaste veckan, och jag kan inte skylla på att det är för att jag gjort en massa. För det har jag inte. Men en del har jag ändå gjort så det kan jag ju berätta om. Jag och Rasmus har varit två.gånger till kokkola. Den ena för att titta på hallen hans förälfrar bygger och för att titta på ett hus som hams bror renoverat upp. Båda har blivit riktigt fina. Sen avslutade vi dagen med pizza. Den andra gången vi var till Kokkola var vi för att testa sängar, så att vi har något att sova i sen i vasa. Vi gick också i en del affärer den dagen.

Sen har jag också skaffat loppisbord, som jag skall ha en vecka. Sara kom och hjälpte mig att ställa fram allt. När vi var klara for vi till f&b, så mysigt.
Jag var på KAJ med Colin och Sara, det var nog extra roligt för att Sara och Colin hade det då roligt.
I lördags var vi ut, först på en fest och sen for vi till stan. En riktigt lyckad kväll, även om jag tog lite för mycket så att jag var helt utslagen hela söndagen. Längesen jag mått så dåligt efter en utgång.
Förutom det har jag också hunnit göra det vanliga, träna, jobba och vara med Rasmus.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0