Café och cykling

Nu har en till helg passerat, fast för mig finns det inte riktigt den där samma "helg känsan" för jag jobbar de flesta helgar. Men nästa helg, lagom till midsommar, får jag vara ledig så det skall bli riktigt skönt.

Denhär helgen har jag inte gjort så mycket jobbade morgon både lörda och sönda. På lördas eftermiddagen for jag först en stund med Rasmus när han skruvade något. Sen for jag på café men Angelica.
Jag for hem rätt så tidigt för skulle ju upp till 7 nästa dag. 
På söndag efter jobbet cyklade jag till stan, det var perfelt väder så jag kunde cykla i bara shorts och en topp. Men motvinden skulle jag nog ha kunnat byta ut. På kvällen åt vi mr. Bank och sen umgicks​ vi med några vänner.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0