28-29.6

Igår var jag ledig. Men hade en riktigt lugn dag, så skönt att inte känna att man måste göra något. Jag tränade ett utomhus träninspass, äntligen har sommarvärmen kommit tillbaka. På eftermiddagen hämtade jag ut ett paket och tittade på serie. På kvällen kom Rasmus hit vi lekte en stund med Colin och Sara och sen tittade bi på film.

Jag var snål på både sallad och en krämig pasta till lunch, så gjorde båda haha.

Idag jobbade jag till 15, efter jobbet var jag helt slut så jag tog en nap. Jag vaknade lagom till maten, till efterrätt hade vi tårts för att fira att jag kom in till sjukskötare. JAG ÄR SÅ ÖVERLYCKLIG! Var så nervös eftersom att det inte alls kändes bra på inträdesprovet, men jag klarade det. Jag kom även på andra reservplats till hälsovårdare, så om jag har riktigt tur får jag börja studera det. Rasmus har även fått veta att han slapp in till det han ville, så nu får vi äntligen börja söka lägenhet påriktigt. Skall bli så roligt att få flytta tillsammans.

Nu resten av kvällen har jag sytt vidare lite på ett plagg jag nästan är klar med, hoppas bara det blir som jag planerat. Gjorde just en smoothiebowl, så ska leta efter en ny serie att titta på och äta upp den. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0