Midsommar veckan


Började förra veckan med av sova hos Oscars. På måndag var jag med Erica. Sen på kvällen då Oscar kom hem bryggde vi öl och så länge vi väntade mellan de olika skeden var vi på en spring runda.
  Tisdagen var en chill dag jag gjorde ingenting så länge Oscar va på jobb. Sen då han kom hem åkte vi iväg till kokkola för Oscar skulle köpa lite fiske grejer. Då vi kom hem där ifrån gjorde vi mat och plättar till efterrätt.

På onsdag mårgon så kom min syster och hämtade mig vi skulle till Vasa, eftersom min lillebror och hans kompis skulle och bekräfta något till gymnasiet dom börjar på nästa år. Så länge var jag och min syster och mormor och shoppade. Efter det åt vi lunch.

Torsdag: jag åkte med min syster till hennes kompis för att titta på hennes hundvalp, den var söt. Efter det va vi på lite mer shopping, för min syster sökte en klänning att ha på sig på ett bröllop. Efter det åkte vi o hämtade Tildas pojkvän från tåget.

Testade den här jumpsuiten för skojs skull

Sov vid villan från torsdagen till söndag. 

Alla dagar badade vi bastu och några dagar badade vi också i tunnan. Vi har äti väldigt mycke mat och annat gott. 
Var också en dag ut o gå ca. 10km. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0