Onsdag

Det har varit en riktigt bra onsdag för min del idag. Började med att göra en riktigt god frukost åt mig och Rasmus. På förmiddagen hade han ett möte att vara på, så då passade jag på att städa ur insidan av bilen. Jag var också och köpte nya garn som jag kan virka med, håller just nu på med en topp.

När Rasmus kom tillbaka gjorde vi inte så mycket, tittade på 13 reasons why och bara umgicks. 
När klockan blev lite över fyra for jag och sova en stund, för jobbar natt inatt och har intensivträning på kvällen. Så om jag inte skulle vila före träningen skulle jag bara hinna vila/sova mindre än en timme. På intensiv träningen var det eoligt som vanligt, men speciellt roligt var det idag för jag lyckades äntligen få med Rasmus en gång. Även om han nog insåg inte gillade den sorts träning så mycket, så uppskattade jag verkligen att han kom med för min skull.
Efter träningen vilade jag en timme, men lyckades inte somna. Men kände mig ändå inte trött. Nu när jag sitter här och har nattskiftet så orkar jag faktiskt riktigt bra, är inte trött ännu iaf. Nu skall jag fortsätta virka, och vänta på att klockan blir 7 så jag får fara hem och sova.

Vår frukost
Ville ha något gott till efterrätt idag, så jag slängde snabbt ihop en chokladmousse och en vitchoklad- hallonmousse. Båda blev riktigt goda, men den med vitchoklad blev min favorit.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0