Vappen och första maj

Började vappen med Rasmus, men han började jobba ganska tidigt. Sen tittade jag på serier medans jag väntade på att loppis och andra butiker skulle öppna. Jag gick runt på loppis och i nån affär rätt så länge, och hittade faktiskt en hel del också. Sen for jag hem, åt något och när Rasmus slutade så for vi till gymmet. Sen ställde vi oss rätt så snabbt, för på kvällen var vi bjuden på middag. Det var en riktigt god 7 rätters middag. Jag for hem när vi hade ätir klart, för jag började jobba tidigt imorse, men de andra for på baren.

Idag började jag dagen med jobb. P.g.a. att jag sovit lite mindre inatt, så var jag ganska slut sen efter jobbet så jag satt hemma och inte gjorde någonting i en timme före jag for till Ellas. Vi har varit på en liten springtur och ätit mat. Vi har också picknickat på balkongen, eller haft majlinda på balkongen. Planen var nog att fara ut nånstans och picknicka där, men klockan hann bli ganska mycket så solen värmde inte så mycket längre så då valde vi istället balkongen med några mysiga filtar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0