Åbo exkursion

Nu i helgen har jag och några av mina kompisar varit till Åbo på exkursion. Vi startade från skolan ungefär kl. Två och satt i bussen resten av dagen. Eller ja vi kom fram till Åbo kl. 21:00. 

   Oscar kom och "hämtade" mig från bussen och vi gick till lägenheten. En del av hans kompisar var där så vi umgicks med dem tills dom åkte iväg ut.
   Vi var tvungna att stiga upp tidigt på lördag för jag skulle och titta till Åbo akademi. Vi hade fritid på dagen så först var jag och äta med tjejerna och sen lite shopping me Oscar. Efter det skulle jag sminka mig inför kvällen. 
   Kl. 19:00 började sitzen som vi var på. Det var roligt. Sitzen var slut ungefär 22:00 och då var det dags att gå ut på baren. Det blev inte många timmars nattsömn. 
   Idag steg vi upp före åtta eftersom vi skulle starta hem åt nie. Vi har suttit i bussen en bra stund nu och vi har några timmar kvar. Tror nog inte jag kommer göra så mycket speciellt ikväll. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0