Ledig dag

Igår hade jag inga lektioner i skolan. Men steg ändå upp samtidigt som Rasmus, för jag är ju somsagt en morgonmänniska. Jag började morgonen med att baka chockladkex, iallafall så kunde inte Rasmus sluta äta dem så jag antar att det är ett bra betyg. Efter det städade jag lite hemma och tvättade en tvättmaskin. Sen for jag ut på en springtur, och den här gången gick det riktigt bra. Jag for en runda på 5,5km och jag orkade springa hela vägen (kanske inte låter dom sp mycket att jubla för, men med tanke på hur lite jag sprungit senaste tiden är det bra). Sen när jag kom hem var det lunchdags. Efter lunchen satte jag mig på cykeln och for på några loppisar. Hittade inget speciellt, bara en grej man kan sätta i en låda så att det hålls organiserat i lådan. När Rasmus kom hem från skolan tog vi det bara lugnt, tittade på serie, åt mat och på kvällen for vi på en cykeltur. Resten av kvällen tittade vi på någon film tills bag blev för trött för att orka vara vaken.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0