Vuokatti

Har haft en jätte bra helg vid vuokatti med familjen (+min faster och våra flick/pojkvänner). Sammanlagt var vi 11pers. Vi bodde på Katin Kulta och det är nog ett av de bästa badhotellen jag bott på. Vi har simmat många timmar alla 3dagar, haft tävling om vem som snabbast åkte rutschkana, badat bastu, badat tunna och haft polis och tjuv med allihopa. På lördagen for jag Rasmus och Mats och rännde i några timmar, det var dimmigt och snöade så vädret var inte optimalt men det var ändå roligt. Fast 3timmars kortet var nog alldeles tillräckligt. 

Det var så roligt att komma tillbakas till Vasa på söndag kväll, för då fick jag hämta upp Lill Babs. Hon hade varit hos Freja hela helgen, och även om jag fått bilder och videor på henne saknade jag nog min lilla taggboll.
Under helgen har det bara blivit restaurangmat och snabbmat av alla de slag, så nu kommer det bli riktigt gott att få äta vanlig mat igen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0